Hae sivustolta

Rapid Response

Managed Cloud Services

Teknistä tukea äkillisiin tarpeisiin

Yllättävien haasteiden ja poikkeustilanteiden kohdalla oman organisaation resurssit loppuvat nopeasti kesken. Aikaa pitäisi löytää sekä tulipalojen sammuttamiseen että päivittäisten IT-operaatioiden ja järjestelmien pyörittämiseen.

Onregon Rapid Response on joustava tukipalvelu akuutteihin pilven ja IT-infran haasteisiin. Poikkeustilanteissa voimme ottaa organisaatiosi IT-operaatiot haltuun, jotta sinä voi keskittyä liiketoiminnan tukemiseen ja akuuttien haasteiden ratkomiseen.

Miten voimme auttaa?

Tarjoamme teknistä tukea ja pika-apua seuraavissa asioissa

Pilven hallinta ja ylläpito Palvelimien ylläpito ja hallinta Muutos- ja häiriönhallinta Vianhallinta Asiantuntijapalvelut Microsoft Azure
Microsoft 365 Palvelininfrastruktuuri: yhteydet, varmistus ja discovery sekä virtualisointitekniikat Tietoturva Etätyö ja Teams Identiteetin- ja pääsynhallinta

Veloitus vain tehdystä työstä

Palvelumme vapauttaa aikaasi erikoistilanteissa. Veloitamme vain tehdystä työstä. Eskaloimme tukipyynnöt tarvittaessa Microsoftille Premier-tukeen ilman erillistä kustannusta.

Jätä järjestelmiesi operointi meille ja anna omien asiantuntijoidesi keskittyä akuuttien haasteiden ratkomiseen ja tulipalojen sammuttamiseen.

Kutsu pika-apua

Ota yhteyttä ja pyydä asiantuntijamme apuun. Avaamme sinulle ja organisaatiollesi oman tukikanavan välittömästi pystyyn.

Laita viestiä tai soita 020 7191 430.

Kysy lisätietoja
Miten näitä tietoja käsitellään? Tutustu tietosuojaselosteeseemme.
Microsoft Azure - Onrego

Onrego Managed Cloud™

Täyden palvelun pilvihallintaa 24/7. Ulkoista pilvi-infrasi operointi meille ja keskity liiketoimintasi tukemiseen.

Tutustu