Office 365:n käyttäjät tarvitsevat erilaisia tukipalveluita. Loppukäyttäjät tarvitsevat Service Deskin päivittäiseen työntekoon liittyviin ongelmiin, IT-osaston työntekijät tarvitsevat Tier 3/4 -tason tukea haastavampien ongelmien ratkaisemiseen tai Office 365 palveluiden päivittäiseen operointiin.


Palvelun sisältö

Palvelu on suunnattu organisaatioille jotka haluavat hankkia Office 365 hallinnoinnin ja ylläpidon palveluna. Palvelun puitteissa toimittaja vastaa Office 365 palvelun muutoshallinnasta. Asiakas vastaa päivittäisestä operoinnista kuten esim. käyttäjätileihin liittyvästä ylläpidosta.

Onrego Office 365: Tuki- ja pääkäyttäjäpalvelu on kuukausipalvelu, joka voi sisältää seuraavat moduulit:

  • Service Desk-palvelu loppukäyttäjille
  • Pääkäyttäjäpalvelu päivittäiseen operointiin
  • Office 365 palvelumuutosten seuranta ja tiedotus
  • Tier 3/4 tukipalvelu

Pääkäyttäjäpalvelu sisältää seuraavat asiat:

 


 

Palvelun edut

  • Asiakkaan ei tarvitse hankkia ja ylläpitää Office 365 teknistä osaamista
  • Ei pitkiä sopimusvelvoitetta
  • Uusien –ja poistuvien ominaisuuksien jatkuva analysointi
  • Teknisten ongelmien nopea reagointi
  • Kuukausittainen palveluraportti

Tukipalvelu on mahdollista räätälöidä organisaatiolle sopivaksi. Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja pyydä omalle organisaatiollesi sopiva ratkaisu.