kiire

Kiire, kiire, kiire!

 

Kaikilla on töissään kiire. Enemmän tai vähemmän. Aikanani sain mainion neuvon – koskaan ei ole kiire, kun tekee vain yhtä asiaa kerrallaan.

 

Nyt esimerkiksi kirjoitan vain tätä blogia, vaikka Skype vilkkuu ja Outlookin kuvakkeessa on pieni kirjekuori. Eivät ne sieltä mihinkään karkaa.

Tämä ei kuitenkaan kaikessa bisneksessä onnistu. Kaikki toiminnot, joiden pitää valmistua ennen seuraavan työvaiheen alkamista, ovat kiireisiä ja liiketoiminnan kannalta kriittisiä.

Kiireessä tulee helposti inhimillisiä virheitä. Sakkaako oma palvelin? Se pysäyttää koko ketjun toiminnan. Oma IT-tuki on palaverissa? Odotellaan tunti. Varmuuskopiointi käynnissä? Päivitykset hitaita?

Mitä kiireelle sitten voi tehdä? Automatisointia. Palvelun toimintavarmuutta.  Keskittymistä liiketoiminnan ytimeen teknologian sijaan.

Teknologioiden tulee palvella liiketoimintaa, ei haitata sitä.
Me helpotamme liiketoimintaa. Ota yhteyttä.

Tarjouspyyntö

Organisaation tiedot

Comments are closed.